Ogłoszenie na wolne, łączone stanowisko urzędnicze w Przedszkolu Samorządowym nr 2 w Piechowicach
OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DYREKTOR PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWE
ogłasza
NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE ŁĄCZONE STANOWISKO URZĘDNICZE:
REFERENT (wymiar zatrudnienia -1/2 etatu ) oraz
KSIĘGOWY ( wymiar zatrudnienia -1/2 etatu) łącznie 1 etat
I . Nazwa i adres jednostki:
Przedszkole Samorządowe Nr 2 w Piechowicach
58-573 Piechowice ul. Nadrzeczna 1
II. Rodzaj umowy : umowa o pracę
Wymiar czasu pracy : 1 pełen etat
III. Wymagania :
1.Wymogi zgodne z ustawą o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
minimum wykształcenie średnie, mile widziane wykształcenie wyższe oraz ogólny staż pracy minimum 10 lat.
2. Biegła znajomość obsługi komputera MS Office, mile widziane m.in.Exel,Vulcan, Płatnik, SIO
3. Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
4. Posiada obywatelstwo polskie, ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
5. Nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko
wiarygodność dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
IV. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
Znajomość przepisów z zakresu : kodeksu pracy oraz przepisów wykonawczych, Karty Nauczyciela, ustawy o rachunkowości,
ustawy o finansach publicznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych i płacowych,
rozporządzeń w sprawie klasyfikacji budżetowej, zasad rachunkowości oraz planu kont.
V. Zakres wykonywanych czynności :
1. Prowadzenie ogółu spraw kadrowych oraz akt osobowych pracowników pedagogicznych
i niepedagogicznych m.in.:
- zgłaszanie, wyrejestrowywanie pracowników oraz członków rodzin z ZUS w programie Płatnik
- przygotowywanie świadectw pracy, umów o pracę,
- sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych
- rozliczanie: urlopów wypoczynkowych i czasu pracy pracowników
- prowadzenie spraw związanych z obowiązkowymi pracowniczymi badaniami lekarskimi
- prowadzenie spraw związanych z BHP, przydziałem odzieży ochronnej, planowanie szkoleń w zakresie BHP
2. Obsługa programu SIO , przygotowywanie danych oraz załączników związanych z SIO
3. Prowadzenie spraw związanych z obrotem środków trwałych oraz wyposażenia oraz prowadzenie ksiąg inwentaryzacyjnych m.in:
- przygotowywanie danych do sprawozdań , zestawień dotyczących wszystkich spraw ujętych w niniejszym zakresie np. do GUS-u,
- wystawianie druków związanych ze środkami trwałymi , wyposażeniem np. OT, LT oraz znakowanie numerami inwentarzowymi
- prowadzenie ewidencji ilościowej pozostałych środków trwałych
- przygotowywanie zarządzeń i dokumentów związanych z przeprowadzeniem okresowej inwentaryzacji w terminach , zgodnych z ustawą
4. Obsługa sekretariatu oraz obsługa obiegu dokumentów m.in.
- prowadzenie dziennika korespondencji, dziennika faktur, pisanie pism.
- prowadzenie rejestru pieczęci, rejestru zwolnień lekarskich, ewidencji druków ścisłego zarachowania
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych, przygotowanie sprawozdań w tym zakresie
- rozliczanie delegacji
5. Obsługa płacowo-księgowa m.in:
- pomoc w dekretowaniu dokumentów w systemie finansowo-księgowym Vulcan
- pomoc w przygotowywaniu list płac pracowników oraz załączników
- naliczanie i rozliczanie dochodów budżetowych
- wyliczanie i przygotowywanie danych dotyczących wynagrodzeń chorobowych, zasiłków chorobowych oraz innych świadczeń
- rozliczanie składek zus
- obsługa programu bankowego
- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych
- pomoc w sporządzaniu planów finansowych
- prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT
- sporządzanie deklaracji VAT
- dekretowanie operacji finansowych zfśs :wyciągów bankowych , faktur, list
- gromadzenie , przechowywanie oraz archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami
6. Współdziałanie z Dyrektorem, Głównym Księgowym i innymi pracownikami przedszkola
7. Wykonywanie innych poleceń służbowych Dyrektora Przedszkola
Wymagane dokumenty
1. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
2. List motywacyjny,
3. Kwestionariusz osobowy,
4. Kserokopia dokumentu tożsamości,
5. Świadectwa pracy i ewentualnie opinie o dotychczasowej pracy zawodowej (kserokopie),
6. Dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz ukończone kursy podnoszące kwalifikacje(kserokopie)
7. Oświadczenie o treści:
„Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłem(am) karany(a) za przestępstwo popełnione umyślnie”
Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03 kwietnia 2018 roku w Przedszkolu Samorządowym nr 2 w Piechowicach ul. Nadrzeczna 1 58-573 Piechowice – gabinet Dyrektora w dniach: od poniedziałku do piątku w godz. 7oo – 15oo .
2. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem:
„Nabór kandydatów na stanowisko Referent - Księgowy”
3. Aplikacje, które wpłyną do Przedszkola po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016, poz. 922 ) oraz ustawą o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz. 902 ze zmianami).
Bożena Woś
Dyrektor Przedszkola Samorządowego nr 2