Wydawanie zezwolenia- opis procedury

Wydawanie zezwolenia na utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną

1. miejsce załatwienia:

Referat Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska, pok.16. Tel. 075-75-48-915
 
2.wymagane dokumenty:
-Wniosek o wydanie zezwolenia na utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywna
- Dokumenty potwierdzające pochodzenie psa,
- Książeczka szczepień,
 
3. opłaty:
5 zł – za składany wniosek.
0,50 zł – za każdy załącznik.
76 zł – za wydane zezwolenie.
 
4. termin załatwienia:
Wniosek rozpatrywany jest w ciągu 30 dni od daty złożenia.
 
5.tryb odwoławczy:
Zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego – do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Jeleniej Górze za pośrednictwem Burmistrza Miasta w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

6. uwagi:
Wszelkie formalności związane z wydaniem zezwolenia na utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywną załatwia się w pokoju nr 16 Urzędu Miasta Piechowice , nr tel. 075-75-48-915.
 
7. podstawa prawna:
Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 106 poz. 1002 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne (Dz. U. z 2003 r. Nr 77 poz. 687).
 
8. inne:
Wzór wniosku jest dostępny na stronie internetowej UM.
Wytworzył:
Udostępnił:
Boratyński Marcin
(2006-11-16 12:50:41)
Ostatnio zmodyfikował:
Boratyński Marcin
(2006-11-16 12:51:11)