09-02-2007 Nabór na wolne stanowisko urzędnicze- Podinspektor ds. organizacyjno-administracyjnych
OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
BURMISTRZ MIASTA PIECHOWICE
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE W URZĘDZIE MIASTA PIECHOWICE
podinspektor d/s organizacyjno-administracyjnych
I. Wymagania niezbędne:
· wyższe administracyjne, ekonomiczne
· znajomość i swoboda komunikacyjna w języku angielskim,
· niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
· kandydat musi posiadać obywatelstwo polskie, stan zdrowia pozwalający, na zatrudnienie na w/w stanowisku oraz cieszy się nieposzlakowaną opinią.
II. Wymagania dodatkowe:
· co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
· biegła obsługa pakietu MS Office i urządzeń biurowych,
· doskonała organizacja pracy,
· zaangażowanie w powierzone obowiązki,
· bardzo dobre umiejętności interpersonalne, komunikatywność i otwartość,
· wysoka kultura osobista oraz znajomość reguł sovoir-vivre,
· zdolności organizacyjne, dyspozycyjność,
· szybkie nawiązywanie kontaktu z otoczeniem.
III. Do zadań na w/w stanowisku będzie należało m. in. :
· zapewnienie obsługi organizacyjnej, kancelaryjnej i administracyjnej kierownictwa urzędu,
· organizowanie kontaktów Burmistrza z mieszkańcami gminy, interesantami, inwestorami,
· prowadzenie centralnych rejestrów kancelaryjnych
· organizowanie współpracy z gminami sąsiednimi i z zagranicą
· ewidencja czasu pracy pracowników
· obsługa korespondencji przychodzącej w elektronicznym obiegu dokumentów
IV. Wymagane dokumenty:
· życiorys-CV ze zdjęciem
· list motywacyjny.
· dokumenty poświadczające wykształcenie.
· aktualne oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
· inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta Piechowice, ul. Żymierskiego 49 w kopercie z dopiskiem :” Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor d/s organizacyjno-administracyjnych” w terminie do 23.02.2007r. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Piechowice www.piechowice.bip.pbox.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. ochronie danych osobowych ( Dz. U z 2002r Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
oraz ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142. poz. 1593 z późn. zm)”
oraz ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142. poz. 1593 z późn. zm)”
Piechowice, dnia 09.02.2007
Burmistrz Miasta
/-/ Zofia Grabias-Baranowska
Wytworzył:
Udostępnił:
Boratyński Marcin
(2007-02-09 15:10:11)
Ostatnio zmodyfikował:
Boratyński Marcin
(2007-02-09 15:17:37)