Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. pozyskiwania środków pomocowych
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Miasta Piechowice
ogłasza nabór kandydatów na
stanowisko ds. pozyskiwania środków pomocowych
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe,
- znajomość przepisów prawnych: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących pozyskiwania środków w ramach programów pomocowych,
- umiejętność obsługi programów komputerowych – Word, Excel,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- komunikatywność i skrupulatność,
- niekaralność za przestępstwa umyślne.
2. Wymagania dodatkowe
- kursy lub studia podyplomowe z zakresu pozyskiwania i zarządzania funduszami
- Unii Europejskiej,
- znajomość języka obcego /język angielski lub niemiecki/.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- bieżący monitoring funduszy unijnych dających możliwości pozyskania środków pomocowych oraz innych pozabudżetowych środków finansowych,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, kompletowaniem i składaniem wniosków o środki pomocowe,
- prowadzenie okresowych kontroli zaawansowania i realizacji zadań , na które otrzymano środki pomocowe oraz ich rozliczanie,
- współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na terenie miasta oraz jednostkami podległymi Radzie Miasta poprzez wymianę informacji o źródłach pozyskiwania środków pomocowych, w szczególności z UE,
- udział w szkoleniach i naradach związanych z pozyskiwaniem środków pomocowych,
- terminowe i rzetelne opracowywanie sprawozdawczości merytorycznej i finansowej z zakresu zajmowanego stanowisk.
4. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe,
- kwestionariusz osobowy,
- kopie świadectw pracy,
- aktualne oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- zaświadczenie o stanie zdrowia.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta w Piechowicach lub pocztą na adres Urząd Miasta Piechowice, 58-573 Piechowice, ul. Żymierskiego 49 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. pozyskiwania środków pomocowych” w terminie do dnia 7 września 2007 roku do godziny 1530.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Piechowice / piechowice.bip.pbox.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Piechowice.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych /tekst. jedn. Dz. U. Nr 101 z 2002 roku poz. 926 z późn. zm./
BURMISTRZ MIASTA PIECHOWICE
Zofia Grabias-Baranowska