Nabór na stanowisko ds. reagowania kryzysowego

 

OGŁOSZENIE

 

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE  

 

BURMISTRZ MIASTA PIECHOWICE

OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO

 URZĘDNICZE W URZĘDZIE MIASTA PIECHOWICE

 

NA STANOWISKO DS. REAGOWANIA  KRYZYSOWEGO

                                          

 

Wymagania niezbędne:

 

  1. obywatelstwo polskie,
  2.  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwa umyślne,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  5. wykształcenie wyższe,
  6. co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z zarządzaniem kryzysowym, ratownictwem, ochroną przeciwpożarową bądź w służbach wojskowych, lub obronie cywilnej,
  7. znajomość przepisów prawnych:

- Kodeksu postępowania administracyjnego,

- ustawy o samorządzie gminnym,

- ustawy o stanie klęski żywiołowej,

- ustawy o ochronie przeciwpożarowej,

- ustawy o zarządzaniu kryzysowym,

- ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,

- ustawy o ochronie danych osobowych,

- ustawy o ochronie informacji niejawnych.

 

    8.   biegła znajomość obsługi komputera ( Windows xp, pakiet Microsoft Office )  i urządzeń biurowych    oraz sprzętu ochrony cywilnej.

 

Wymagania dodatkowe:

 

  1. praktyczna umiejętność w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o stanie klęski żywiołowej
  2. posiada poświadczenie bezpieczeństwa poświadczające dostęp do dokumentów niejawnych stanowiących tajemnicę państwową

 

 Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. kierowanie pracami zespołu reagowania-wykonywanie funkcji szefa zespołu reagowania,
  2. przygotowywanie rocznego planu pracy zespołu reagowania,
  3. opracowanie i aktualizacja planu reagowania kryzysowego,
  4. sporządzanie raportów bieżących i okresowych,
  5. sporządzanie raportów odbudowy,
  6. opracowywanie planów ćwiczeń i dokumentacji do ćwiczeń,
  7. opracowywanie regulaminu bieżących prac zespołu reagowania oraz działań w sytuacjach zagrożeń katastrofą naturalną lub awarią techniczną noszącą znamiona klęski,
  8. prowadzenie spraw z zakresu obrony cywilnej i ochrony przeciwpożarowej.

 

Wymagane dokumenty:

 

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys-CV z dokładnym opisem przebiegu pracy
  3. dokumenty potwierdzające wykształcenie,
  4. kwestionariusz osobowy,
  5. oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  6. zaświadczenie o stanie zdrowia,
  7. inne dokumenty potwierdzające  posiadane kwalifikacje i umiejętności zawodowe ( kserokopie świadectw pracy, dokumentów potwierdzających wykształcenie,   uprawnienia i kwalifikacje zawodowe )

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w  sekretariacie Urzędu Miasta w Piechowicach bądź przesłać przesyłką na adres Urząd Miasta Piechowice ul. Żymierskiego 49 z dopiskiem „ Konkurs na stanowisko ds. Reagowania Kryzysowego’ do dnia 17 grudnia 2007 roku. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Piechowice piechowice.bip.pbox.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ( Dz. U z 2001r nr 142, poz. 1593 ze zmianami ).”

 

 

 

 

 

 

BURMISTRZ MIASTA PIECHOWICE

Zofia Grabias - Baranowska

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Boratyński Marcin
(2007-12-03 13:21:09)
Ostatnio zmodyfikował:
Boratyński Marcin
(2007-12-03 13:24:39)