Nabór na stanowisko ds. reagowania kryzysowego
OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
BURMISTRZ MIASTA PIECHOWICE
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE W URZĘDZIE MIASTA PIECHOWICE
NA STANOWISKO DS. REAGOWANIA KRYZYSOWEGO
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
-
niekaralność za przestępstwa umyślne,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
-
wykształcenie wyższe,
-
co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z zarządzaniem kryzysowym, ratownictwem, ochroną przeciwpożarową bądź w służbach wojskowych, lub obronie cywilnej,
-
znajomość przepisów prawnych:
- Kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o stanie klęski żywiołowej,
- ustawy o ochronie przeciwpożarowej,
- ustawy o zarządzaniu kryzysowym,
- ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy o ochronie informacji niejawnych.
8. biegła znajomość obsługi komputera ( Windows xp, pakiet Microsoft Office ) i urządzeń biurowych oraz sprzętu ochrony cywilnej.
Wymagania dodatkowe:
-
praktyczna umiejętność w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o stanie klęski żywiołowej
-
posiada poświadczenie bezpieczeństwa poświadczające dostęp do dokumentów niejawnych stanowiących tajemnicę państwową
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
kierowanie pracami zespołu reagowania-wykonywanie funkcji szefa zespołu reagowania,
-
przygotowywanie rocznego planu pracy zespołu reagowania,
-
opracowanie i aktualizacja planu reagowania kryzysowego,
-
sporządzanie raportów bieżących i okresowych,
-
sporządzanie raportów odbudowy,
-
opracowywanie planów ćwiczeń i dokumentacji do ćwiczeń,
-
opracowywanie regulaminu bieżących prac zespołu reagowania oraz działań w sytuacjach zagrożeń katastrofą naturalną lub awarią techniczną noszącą znamiona klęski,
-
prowadzenie spraw z zakresu obrony cywilnej i ochrony przeciwpożarowej.
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
życiorys-CV z dokładnym opisem przebiegu pracy
-
dokumenty potwierdzające wykształcenie,
-
kwestionariusz osobowy,
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
-
zaświadczenie o stanie zdrowia,
-
inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności zawodowe ( kserokopie świadectw pracy, dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe )
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta w Piechowicach bądź przesłać przesyłką na adres Urząd Miasta Piechowice ul. Żymierskiego 49 z dopiskiem „ Konkurs na stanowisko ds. Reagowania Kryzysowego’ do dnia 17 grudnia 2007 roku. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Piechowice piechowice.bip.pbox.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ( Dz. U z 2001r nr 142, poz. 1593 ze zmianami ).”
BURMISTRZ MIASTA PIECHOWICE
Zofia Grabias - Baranowska