Nabór na stanowisko sekretarza szkoły (zastępstwo)
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 w Piechowicach poszukuje osoby na stanowisko sekretarza szkoły na czas zastępstwa.
Niezbędne wymagania:
1) obywatelstwo polskie
2) wykształcenie minimum średnie ( najbardziej pożądane o profilu administracyjnym bądź ekonomicznym, doświadczenie na podobnym stanowisku);
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
4) niekarana za przestępstwo: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno- skarbowe;
5) wysoka kultura osobista;
6) łatwość w komunikowaniu się z innymi;
Wymagania dodatkowe:
- biegła znajomość obsługi komputerowego oprogramowania komputerowego (WORD, EXEL);
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych i łatwość w redagowaniu pism urzędowych;
- znajomość prawa oświatowego i KPA;
- znajomość prawa pracy oraz praktycznego jego stosowania;
- umiejętność sporządzania wymaganej dokumentacji pracowniczej a także dokumentów do m.in. PFRON, SIO itp.
Zakres do wykonywania czynności będzie podany na rozmowie kwalifikacyjnej.
CV wraz z potwierdzeniem kwalifikacji należy składać do sekretariatu szkoły
do 24 sierpnia 2016 r.