Ogłoszenie o zamówieniu- obsługa prawna Urzędu Miasta Piechowice
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
RR/341/1/1/07
1. Nazwa i adres zamawiającego.
Urząd Miasta Piedchowice
ul. Żymierskiego 49, 58-573 Piechowice
nr tel.: 075 75 48 900, 75 48 914, nr faksu: 76 12 274
osoby do kontaktu: Halina Leszczyńska-Himik - inspektor ds. inwestycji
2. Określenie trybu zamówienia.
przetarg nieograniczony – usługi.
3. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia : strona internetowa Zamawiającego - Urzędu Miasta Piechowice http://piechowice.bip.pbox.pl
3.1. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Materiały przetargowe (SIWZ) są udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego lub można je otrzymać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 14 albo za zaliczeniem pocztowym.
4. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
Świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi prawnej Urzędu Miasta Piechowice w roku 2007. CPV 74.11.00.00-3 usługi prawnicze.
5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i w częściach.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia:
od terminu rozstrzygnięcia procedury przetargowej,
- zakończenie – 31 grudzień 2007 r.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich oceny.
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2006 r. Prawo zamówień publicznych,
a ponadto spełniają niżej wymienione warunki:
1.5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06 lipca 1982 roku o radcach prawnych lub zawodu adwokata zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 maja 1982 r. prawo o adwokaturze potwierdzone zaświadczeniem z rejestru właściwego organu danej korporacji zawodowej (tj. Okręgowej Rady Radców Prawnych/Okręgowej Rady Adwokackiej) o wpisie na listę uprawnionych do wykonywana zawodu radcy prawnego/adwokata.
a także:
1.6. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,
1.7. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 i § 1 ust. 2 pkt. 5 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605).
2. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
9. Zgodnie z art. 27 ust 1 ustawy, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania
i informacje zamawiający i wykonawcy muszą przekazywać pisemnie, dopuszcza się formę faksu, pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się z Wykonawcami drogą elektroniczną.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
A. Cena za wykonanie zamówienia - 100 %
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Wadium i zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane.
14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Termin oraz miejsce składania i otwarcia ofert.
Termin złożenia ofert do dnia 2007-02-16 do godz. 08:30, siedziba Zamawiającego, pokój nr 7 (sekretariat), I piętro.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 2007-02-16 o godz. 09:00, siedziba Zamawiającego, pokój nr 4 (sala konferencyjna) parter.
Składający ofertę pozostają nią związani przez okres 30 dni.
Ogłoszenie o przetargu zostało zamieszczone na portalu UZP (www.portal.uzp.gov.pl) w dniu
2007-02-16 oraz zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego a także na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.