Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędniczne- Podinspektor ds. Organizacyjno-administracyjnych

OGŁOSZENIE
 
O NABORZE  NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE  
 
 
BURMISTRZ MIASTA PIECHOWICE
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO
 URZĘDNICZE W URZĘDZIE MIASTA PIECHOWICE
 
podinspektor d/s  organizacyjno-administracyjnych
 
 
I.                  Wymagania niezbędne:
 
·        wyższe administracyjne, ekonomiczne
·        znajomość i swoboda komunikacyjna w języku angielskim,
·        niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
·        kandydat musi posiadać obywatelstwo polskie, stan zdrowia pozwalający, na zatrudnienie na w/w stanowisku oraz cieszy się nieposzlakowaną opinią.
 
II.               Wymagania dodatkowe:
 
·        co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
·        biegła obsługa pakietu MS Office i urządzeń biurowych,
·        doskonała organizacja pracy,
·        zaangażowanie w powierzone obowiązki,
·        bardzo dobre umiejętności interpersonalne, komunikatywność i otwartość,
·        wysoka kultura osobista oraz znajomość reguł sovoir-vivre,
·        zdolności organizacyjne, dyspozycyjność,
·        szybkie nawiązywanie kontaktu z otoczeniem.
  
  
III.          Do zadań na w/w stanowisku będzie należało m. in. :
 
 
·        zapewnienie obsługi organizacyjnej, kancelaryjnej i administracyjnej kierownictwa urzędu,
·        organizowanie kontaktów Burmistrza z mieszkańcami gminy, interesantami, inwestorami,
·        prowadzenie centralnych rejestrów kancelaryjnych
·        organizowanie współpracy z gminami sąsiednimi i z zagranicą
·        ewidencja czasu pracy pracowników
·        obsługa korespondencji przychodzącej w elektronicznym obiegu dokumentów
 
IV.           Wymagane dokumenty:
 
 
·        życiorys-CV ze zdjęciem
·        list motywacyjny.
·        dokumenty poświadczające wykształcenie.
·        aktualne oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
·        inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
 
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w  sekretariacie Urzędu Miasta Piechowice, ul. Żymierskiego 49 w kopercie  z dopiskiem :” Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor d/s organizacyjno-administracyjnych” w terminie do 05.12.2007r. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana  na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Piechowice www.piechowice.bip.pbox.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. ochronie danych osobowych ( Dz. U z 2002r Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
oraz ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142. poz. 1593 z późn. zm)”
 
Piechowice, dnia 21.11.2007
Burmistrz Miasta
/-/ Zofia Grabias-Baranowska
Wytworzył:
Udostępnił:
Boratyński Marcin
(2007-11-21 13:37:42)
Ostatnio zmodyfikował:
Boratyński Marcin
(2007-11-21 13:39:06)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki