Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. infrastruktury komunalnej

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Burmistrz  Miasta Piechowice
ogłasza nabór kandydatów na

 

stanowisko ds. infrastruktury komunalnej

 

1. Wymagania niezbędne:

 

1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym lub technicznym,
4) minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe,
5) znajomość przepisów prawnych: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Prawo zamówień publicznych,  Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych.
6) umiejętność obsługi programów komputerowych – Word, Excel,
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
8) komunikatywność i skrupulatność,
9) niekaralność za przestępstwa umyślne.

 

2. Wymagania dodatkowe
     
1)  posiadanie  uprawnień budowlanych,
2)  umiejętność kosztorysowania,
3)  kursy i szkolenia w zakresie budownictwa.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
       
1) planowanie rzeczowo-finansowe inwestycji i remontów w zakresie infrastruktury komunalnej oraz nadzór nad ich realizacją,
2) prowadzenie bieżącego nadzoru nad oświetleniem drogowym,
3) przygotowywanie, zlecanie, nadzorowanie i rozliczanie inwestycji, remontów i utrzymania dróg gminnych oraz oświetlenia drogowego a także  prowadzenie pełnej dokumentacji z tym związanej,
4) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz pobieranie opłat i kar pieniężnych,
5) nadzór nad prawidłową eksploatacją oraz utrzymaniem obiektów i infrastruktury technicznej stanowiącej mienie komunalne,

6) współpraca ze wszystkimi referatami Urzędu stosownie do ich zakresów działania oraz zakładami budżetowymi i podmiotami, w których Gmina Piechowice posiada swoje udziały,

7) nadzór w zakresie infrastruktury komunalnej nad zakładami budżetowymi i podmiotami w których Gmina Piechowice posiada swoje udziały
8) nadzorowanie realizacji usług w zakresie dostawy wody i odprowadzenia ścieków,
9) nadzór nad realizacją usług w zakresie telekomunikacji, energetyki i gazownictwa,
10) współpraca z innymi zarządcami dróg w zakresie ich bieżącego utrzymania, remontów i inwestycji,
11) prowadzenie okresowych kontroli zaawansowania i realizacji zadań , na które otrzymano środki pomocowe oraz ich rozliczanie,
12) terminowe i rzetelne opracowywanie sprawozdawczości merytorycznej i finansowej z zakresu zajmowanego stanowiska,
13) koordynacja zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie infrastruktury technicznej prowadzonych na terenie Gminy Piechowice przez inne podmioty
14) opracowywanie: projektów uchwał, sprawozdań, analiz, preliminarzy itp. w zakresie prowadzonych spraw,
15) udział w komisjach przetargowych i odbiorowych zdań inwestycyjnych oraz remontowych realizowanych przez Gminę Piechowice

 

4.  Wymagane dokumenty:

 

1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe,
4) kwestionariusz osobowy,
5) kopie świadectw pracy,
6) aktualne oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
7) zaświadczenie o stanie zdrowia.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta w Piechowicach lub pocztą na adres Urząd Miasta Piechowice, 58-573 Piechowice, ul. Żymierskiego 49 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. infrastruktury komunalnej” w terminie do dnia 19 marca 2008 roku do godziny 1530.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Piechowice / piechowice.bip.pbox.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Piechowice.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych /tekst. jedn. Dz. U. Nr 101 z 2002 roku poz. 926 z późn. zm./

 

BURMISTRZ  MIASTA PIECHOWICE
Zofia Grabias-Baranowska

Wytworzył:
Udostępnił:
Boratyński Marcin
(2008-03-05 13:05:43)
Ostatnio zmodyfikował:
Boratyński Marcin
(2008-03-05 13:09:25)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki