Zawiadomienie o wszczęciu postępowania

Piechowice, dnia 06.05.2008 rok

RG,OŚ 7624/ 166 /2008

 

 

Zawiadomienie

 o wszczęciu postępowania administracyjnego

 

 

Zgodnie z art. 61 § 1,3 4  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2000 r., Nr 89, poz. 1071 z póź.zm.) oraz art. 46 a ust.  1, 5, 7 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz.U. z 2008 r., Nr 25, poz.150);

 

z a w i a d a m i a m

 

że na wniosek Pani  Mirelli Antoszewskiej - Pracownia A3 z siedzibą w Jeleniej Górze przy ul. Chełmońskiego 9  działającej z upoważnienia Pani Barbary Urbaniak-Marconi zam. w Piechowicach przy ul. Mickiewicza 2a, dnia  06.05.2008 roku  zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację  przedsięwzięcia polegającego  na :

„Budowie budynku produkcyjno-magazynowego na działce nr 205/4, wraz z infrastrukturą techniczną i układem komunikacji na działkach nr ewid. 205/4, 205/5 przy ul. Jeleniogórskiej w Piechowicach”.

 

Zgodnie z art. 48, art. 57 ustawy Prawo ochrony środowiska oraz § 3 pkt 25 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu oddziaływania na środowisko (Dz.U.Nr 257, poz. 2573 z póź.zm.) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po zaopiniowaniu i uzgodnieniu z następującymi organami:

-          Starostą Powiatu Jeleniogórskiego,

-          Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Jeleniej Górze.

Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych uzgodnień oraz opinii pomocniczych.

Zgodnie z art. 35 § 5 KPA do terminów załatwiania sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo przyczyn niezależnych od organu.

Wszystkie strony postępowania mają prawo do czynnego udziału w każdym jego etapie, poprzez możliwość przeglądania akt sprawy, a także możliwość wypowiedzenia się co do zebranych materiałów w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.

 

Zgromadzone w przedmiotowej sprawie materiały i dokumentacja są do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Piechowice, pok. nr 16, w godz. od 730 do 1530, tel. 075-75-48-915 lub 075-75-48-917.

 

 

 

Otrzymują:

1.       Pani Barbara Urbaniak- Marconi

Ul. Mickiewicza 2a, 58-573 Piechowice.

2.       Pełnomocnik

Pani Mirella Antoszewska

Pracownia A3

Ul. Chelmońskiego 9, 58-500 Jelenia Góra.

3.   A/a.

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Boratyński Marcin
(2008-07-17 12:20:06)
Ostatnio zmodyfikował:
Boratyński Marcin
(2008-07-17 12:20:47)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki